החלום היה לחלום

ב- 2014 עברנו לאשקלון, אנחנו ומבצע צוק איתן. עזבנו את עולם הפרסום וההייטק ואת החיים במרכז הארץ והפכנו באופן דרמטי לחלק מהפריפריה. המעבר הוליד שאלות וצורך לחישוב מסלול מחדש.

החלטנו, אחרי שנה של הסתגרות מפני הטילים ועבודה מאחורי מסך מחשב, לפגוש אנשים ולמכור מוצר מוחשי שיבטא את צורת המחשבה הייחודית שלנו – גלידה. היה ברור שהמוצר צריך להיות לגמרי אנחנו, היה ברור שאנחנו אלה שנגדיר אותו ונשווק אותו.

ב-2015 נולדה הבת הבכורה של ג'ט לק באשקלון, גלידריה בהכנה עצמית וקינוחים משולבים עם גלידה בסגנון ייחודי. אכלנו, הכנו וחלמנו גלידה.
בכל מסעדה או קונדיטוריה חיפשנו השראה לטעמים משלנו,
השראה לקינוחים באופן הכנה שלנו. ראינו כל סרטון של אוכל רחוב מהעולם, שיחקנו בחומרי הגלם כאילו בארגז של חול. הנהירה למקום, עוד בשלב ההקמה נבעה משיווק ברשתות החברתיות שהפך עם הזמן לסמל הייחודי של הרשת. מהר מאד הבנו, שכשהמוצר איכותי המרכז נוסע לפריפריה.

הרצון לשינוי קריירה הוליד מסע ארוך של חיפוש עצמי. ב2015 הגדרנו מה זה ג'ט לק – קינוחים באקסטרים, הגדרנו את המותג עצמו. לאחר חצי שנה הצטרף סניף אשדוד ומיד אחריו סניף נתיבות וסניף ראשל"צ. בפחות משנה נולדה המשפחה. הצורך להגדרה עצמית לא פחת: כל מוצר שמשווק – וואפל, קרפ, פנקייק, יוגורט ומילקשייק הוא תוצאה של מחשבה, ניסיונות, ויכוחים וכן, שיתוף הקהל שמרגיש יותר מבנוח לומר את דעתו בדף הפייסבוק. כיום, הישות הזו שיצרנו גדלה, יש לה אופי משלה, אנחנו כהורים שלה מכוונים אותה להתפתח למקום של הגשמה עצמית. החלום היה לחלום, בואו להגשים אותו איתנו.

חלומות
נועדו
להגשמה